AYI VE TAVŞAN


Orman cini bir gün ormanda gezerken, tavşan kovalayan ayı ile karşılaşmış. Tavşan can derdinde, ayı et derdinde derken orman cini duruma el koyup demiş ki:
- Her ikinizin de üç dilek hakkı var, dileyin benden ne dilerseniz!..
Ayı hemen dileğini söylemiş:
- Bu ormandaki tüm ayılar dişi olsun ve tümü bana tutkun olsun!..
Orman cini ayının isteğini anında yerine getirmiş. Tavşan da dileğini söylemiş:
- Ben bir kask diliyorum!..
O da hemen olmuş. Şaşıran ayı kendi kendine "Bu Tavşan geri zekalı, çuvalla para isteseydi; bin tane kask alırdı." diye düşünmüş. Orman cini ikinci isteklerini sormuş. Ayı da ikinci isteğini söylemiş:
- Yan ormandaki tüm ayılar da dişi olsun ve hepsi sadece beni arzulasın!..
Ayının ikinci isteği de hemen yerine getirilmiş. Tavşan da ikinci dileğini söylemiş:
- Ben hızlı bir motosiklet istiyorum!..
Tavşanın ikinci dileği de yerine getirilmiş. Ayı iyice şaşırmış, "Bu Tavşan hepten aklını yemiş olmalı!.." demiş. Sıra son isteklere gelince, ayı son isteğini söylemiş:
- Bu gezegendeki tüm ayılar dişi olsun ve hepsi benim için çıldırsın!..
Orman cini bu isteği de hemen yerine getirmiş ve tavşana dönmüş:
- Senin son dileğin nedir?
Tavşan önce kaskı takmış, sonra motora binip çalıştırmış ve gaza basarken son isteğini söylemiş:
- Bu ayı ibne olsun!..

Hiç yorum yok:


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı