BUNAK


Üç yaşlı dost, gazinoda eski günleri anarak söyleşiyorlarmış. İçlerinden biri söylenmiş:
- Uzağı göremiyorum artık, dans eden şu güzelleri seçemiyorum!..
İkincisi efkârlanmış:
- Ben de müziği duyamıyorum, oysa ne çok severdim!..
En yaşlıları dert yanmış:
- Bir de bana sorun yaşlılığı. Geçenlerde yirmi yaşındaki metresimi sevip okşadıktan sonra, yatağa götürmeye çalıştım. Ne dese beğenirsiniz? "Daha yarım saat önce sevişmedik mi, bunak sevgilim!" dedi.

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı