BÜYÜK İKRAMİYE


Temel, her gün beş vakit namaz kılıp Allaha dua ediyormuş:
- Allahım, Milli Piyangodan büyük ikramiye bana çıkmadan canımı alma!..
Azrail ne zaman gelirse gelsin, Temel'in canını bir türlü alamıyormuş, bakmış olacak gibi değil, Allaha şikâyete gitmiş:
- Allahım, bir sorun var; Temel'in canını bir türlü alamıyorum, nedir bunun sebebi?
Allah bu sorunun nedenini açıklamış:
- Bu güzel kulum; "Allahım, Milli Piyangodan büyük ikramiye bana çıkmadan canımı alma!.." diye bana dua ediyor.
Azrail de Allaha yalvarmış:
- Allahım, Büyük ikramiyeyi bir an önce Temel'e kazandırın; ben de rahat rahat canını alayım!..
Allah, gülümsemiş ve demiş ki:
- O uyanık hiç Milli Piyango bileti almıyor ki!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı