ÖDENEK


Tarih öğretmeni, öğrencilerden birini tahtaya kaldırmış ve sormuş:
- Oğlum Kadeş Savaşını kim yaptı?
- Vallahi billahi ben yapmadım hocam!..
Çocuğun bu cevabı üzerine, çok sinirlenen öğretmen dışarı çıkmış, koridorda gördüğü matematik öğretmenine dert yanmış:
- Hocahanım, bu öğrenciler beni çıldırtacak: "Kadeş Savaşını kim yaptı?" diye soruyorum, "Ben yapmadım!" diye yanıt veriyorlar, çıldıracağım...
- Üzülmeyin hocam, ne de olsa çocuk bunlar; hem yaparlar, hem de "Ben yapmadım!" derler.
Tarihçinin sinirleri iyice tepesine çıkmış ve soluğu okul müdürünün odasında almış:
- Müdür Bey, bu nasıl bir okul? Ne öğrencisinde hayır var, ne de öğretmeninde. Öğrenciye "Kadeş savaşını kim yaptı?" diye soruyorum, "Ben yapmadım!" diyor, öğretmene durumu anlatıyorum, "Bunlar çocuktur; hem yaparlar, hem de yapmadım!" derler diyor, kafayı yiyeceğim!..
- Siz hiç kendinizi üzmeyin hocam. Şimdi bakanlığa bir yazı yazıp; Kadeş Savaşını kimin yaptığını sorarız.
Aldığı yanıt ile oracığa yığılıp kalan tarih öğretmeni müdürden bir hafta izin almış. Bir hafta sonra bakanlıktan gelen mektupta şöyle yazıyormuş:
"Bu yıl ödenek olmadığı için Kadeş Savaşı yapılamayacaktır. Bilginize..."

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı