ÇEÇENİSTAN


Rus'un biri, saçını kestiriyormuş. Berber sormuş:
- Askerlik yaptınız mı?
- Yaptım.
- Nerede yaptınız?
- Çeçenistan'da.
- Çeçenistan'da mı?
- Evet, Çeçenistan'da.
Aradan birkaç dakika geçmiş, berber tekrar sormuş:
- Askerliği nerede yapmıştınız?
- Çeçenistan'da.
- Nerede, nerede?
- Çeçenistan dedim ya!
Birkaç dakika sonra berber yine sormuş:
- Demek askerliği Çeçenistan'da yaptınız ha?
- Evet, evet, evet! Çeçenistan'da yaptım!
Berber birkaç dakika sonra aynı konuyu bir daha açmaya kalkışınca, Rus müşteri isyan etmiş:
- Yahu kardeşim, askerliğimi Çeçenistan'da yaptığımı elli kere söyledim. Niye tekrar tekrar soruyorsun?
Berber cevap vermiş:
- Çeçenistan deyince; saçların diken diken oluyor, ben de daha rahat kesiyorum!..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süpermiş kardeşim fıkran :) ama gerçektende öle rus askerleri çeçenlerin adını duyunca tüyleri ürperir:)

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı