FARK


Feci bir trafik kazasında ölen Carlo, cennetin kapısında kuyruğa girmiş. Kapıda bekleyen melek, Carlo'nun önündeki papaza sormuş:
- Hiç günahın var mı papaz efendi?
- Aziz melek, tüm hayatım boyunca hep Tanrıma dua ettim. Karıma ve çocuklarıma sadık kaldım. Insanlara ve hayvanlara hep yardım ettim.
- Çok iyi, bunları biliyorduk zaten, al sana cennetin gümüş anahtarı.
Melek, sırası gelen Carlo'ya sormuş:
- Senin hiç günahın var mı?
- Ben de her zaman hayvanlara ve insanlara iyilik yapardım. Tanrıya pek dua edemedim açıkçası. İnancım da zayıftı ve çok günahım vardı. Çok sert ve çok hızlı otobüs kullanırdım.
- Bunu da biliyoruz, al sana da cennetin altın anahtarı.
Bu durumdan memnun olmayan papaz, sitem etmiş:
- Ben hayatımı Tanrıya adadım, siz de gidip bu adamı cennette benden üstün tutuyorsunuz. Şimdi bu haksızlık değil mi?
Papazın sitemine gülümseyen melek şöyle demiş:
- Papaz efendi, sen vaaz verirken; herkes uyuyordu, ama Carlo otobüs kullanırken; herkes dua ediyordu. Aranızdaki fark bundan kaynaklanıyor!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı