GÖRSÜN DE ANLASIN


Adamın biri, bir gün yolda giderken bir dilenciye rastlamış. Dilenciye 100 lira uzatan adam demiş ki:
- Al, bununla bir sigara alırsın.
- Beyim, ben hiç sigara içmem ki.
- O zaman bir bira içersin.
- Ben ağzıma hayatta içki koymadım.
- Sen de o zaman bir altılı oynarsın.
- Beyim, ben hiç kumar da oynamam.
- Bak, sana 1000 lira vereceğim, bir gazinoya veya bara gidersin.
- Beyim, ben asla hovardalık yapmadım.
Bunun üzerine adam sinirlenmiş:
- O zaman al şu 5000 lirayı, bizim eve gel.
Dilenci şaşkınlıkla sormuş:
- Neden?
Adam cevap vermiş:
- İçki ve sigara içmeyen, kumar oynamayan, hovardalık yapmayan bir adamın hali nasıl oluyormuş? Karım seni bir görsün de anlasın!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı