ŞİKÂYET 2


Yüzbaşının çok sevdiği ve güvendiği Onbaşı Mehmet'in cezalandırdığı er, yüzbaşının karşısına gelmiş:
- Komutanım benim bir şikâyetim var.
- Söyle.
- Mehmet onbaşı beni dövdü.
- Git, ben onun cezasını veririm.
- Ama yüzbaşım; hem dövdü, hem sövdü.
- Anladım, git cezasını veririm.
- Anama, babama laf etti.
- Git cezasını veririz dedik ya.
- Benim anam da yoktur, babam da yoktur.
- Allah rahmet eylesin, benim de öyle. Sen git, anladım.
- Ama yüzbaşım, Mehmet onbaşı benim anama da laf etti, babama da laf etti. Anam da yoktur, babam da yoktur. Anam da sensin, babam da sensin.
Yüzbaşı bunları duyunca fena sinirlenmiş:
- Derhal koş; çağır Mehmet Onbaşı'yı buraya!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı