İYİ BİR İŞ


Bir futbol hakemi, cennetin kapısına dayanınca, cennetin baş meleği onu durdurup demiş ki:
- Seni iceri almadan önce, sorularıma cevap vermelisin. Şimdi söyle bakalım; hayatın boyunca tam anlamıyla iyi bir iş yaptın mı?
Hakem, hafızasını zorlayıp uzun uzun düşünmüş, ama ne yazik ki yaptığı iyi bir seyi hatırlayamamış. Melek tekrar sormuş:
- Peki, hayatında cesaret gerektiren bir şey yaptın mı?
Adam gururla cevap vermiş:
- Elbette yaptım!..
- Anlat bakalım, neymiş bu cesur iş?
Adam anlatmaya başlamış:
- Ben bir futbol hakemiydim. Kadıköyde bir Fenerbahce-Galatasaray maçını yönetiyordum. Maçın son dakikasinda Fenerbahce aleyhine penaltı verdim.
- Vay canına!.. Gercekten sen çok cesurmussun sen, hadi gec bakalım!
Cennetin kapıları açılmış. Bizim hakem tam gececekken, melek merak edip sormuş:
- Ne zaman olmuştu bu mac?
Zavallı hakem boynunu bükerek cevap vermiş:
- Asağı yukarı maç biteli üç dakika oluyor!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı