KAMERA ŞAKASI


Savcı, sanık sandalyesindeki yaşlı kadına sormuş:
- Bize yaşınızı söyler misiniz?
- 86 yaşındayım.
- Lütfen bize olay günü neler olduğunu anlatın.
- O gün hava çok güzeldi, ben de parkta oturuyordum. Sonra o adam geldi, yanıma oturdu.
- Onu tanıyor muydunuz?
- Hayır ama, tatlı birine benziyordu.
- Sonra ne oldu?
- Birden bacaklarımı okşamaya başladı.
- Ona engel oldunuz mu?
- Hayır.
- Neden?
- Çünkü hoşuma gitmişti. Kocam 30 yıl önce öldüğünden beri, kimse bana böyle dokunmamıştı.
- Sonra ne oldu?
- Sonra göğüslerime dokundu.
- Engel oldunuz mu?
- Hayır.
- Neden?
- Çünkü bana kendimi uzun zamandır ilk defa bir kadın gibi hissettiriyordu.
- Sonra ne oldu?
- O kadar tahrik olmuştum ki bacaklarımı açtım ve "Seviş benimle, hadi seviş benimle!.." diye bağırdım.
- Sizinle sevişti mi?
- Hayır! Ben öyle bağırınca o da birden, "Gülümseyin!.. Bu bir kamera şakasıdır!.." diye bağırdı. Ben de onu vurdum!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı