KEÇİ SÜTÜ


Adamın biri çocuk özlemiyle yanıp tütüyormuş, ama nedense bir türlü çocuğu olmuyormuş. Aylar, yıllar geçmiş ve bir gün karısı müjdeyi vermiş:
- 6 aylık hamileyim.
Bu habere çok sevinen adam, bir iş için Almanya'ya gitmiş. 4 ay sonra yurda dönünce, karısı onu kucağındaki bebekle karşılamış. Adam bakmış ki; ortada bir gariplik varmış. Çünkü kadının kucağındaki bebek zenciymiş. Bunu merak eden adam, karısına sormuş:
- Bu çocuk niye zenci?
- Kocacığım, benim sütüm kesilmişti. Ben de bebeğe zenci bir süt annesi tuttum, onun sütünü içe içe böyle kararıverdi.
Şüphelenen adam, "Ben gidip anneme bir sorayım, o her şeyi bilir." düşünerek annesine gitmiş ve durumu anlattıktan sonra sormuş:
- Anne, böyle bir şey mümkün müdür?
- Mümkündür oğlum, olabilir.
Adam tam rahatlamışken, annesi eklemiş:
- Benim de sütüm kesilmişti. Seni keçi sütüyle beslemiştim, baksana boynuzların havada duruyor!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı