KİLİSENİN PAPAZI


Yaşlı doktor kasabayı terketmek üzereyken, yerine gelen genc doktoru yanına almış hastalarını tanıştırmak için, evden eve dolaştırmaya başlamış. İlk girdikleri evde bir kadın, midesinden şikayetçiymiş:
- Doktor bey, çok mide ağrısı çekiyorum.
Eski doktor şöyle demiş:
- Bence çok meyve yiyorsunuz da ondan.
Dışarı çıktıklarında, yeni doktor sormuş:
- Abi, kadını muayene bile etmeden; nasıl böyle bir sonuca vardın?
Yaşlı doktor anlatmış:
- Oğlum, numaradan gözlügümü yere düsürdüm, bir de baktim ki; yatağın altı meyve kabukları ile dolu.
İkinci evdeki hastayı genç doktorun muayene etmesine karar vermisler. Bu evdeki kadının da şikayeti varmış:
- Çok halsizim doktor bey.
Kadını muayene eden genç doktor demiş ki:
- Belki de Kilise faaliyetleriniz sizi çok yoruyor, biraz ara verin.
Dışarı çıkmışlar, yaşlı doktor sormuş:
- Doğru söyledin, bu kadın kiliseden dışarı çıkmaz, ama nasıl anladın?
Genç doktor cevap vermiş:
- Ben de çaktırmadan yatağın altına baktım ve kilisenin papazını gördüm!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı