KIYAFET BALOSU


Bir rahibe taksi çevirmis ve yola çıkmışlar. Ama taksi şöförü aynadan sürekli rahibeye bakıyormuş. Taksi şoförünün dikiz aynasından devamlı kendisine bakmasından rahatsız olan rahibe sormuş:
- Neden öyle bakıyorsun?
- Çok özür dilerim rahibe. Size bişey söylemek istiyorum, ama kızarsınız diye de çok korkuyorum.
Rahibe gülümsemiş:
- Sevgili oğlum, benim yanımda üstelik de rahibe olan birine ne söylersen söyle; hoşgörülü davranacağına emin olabilirsin. Bana her istediğini söyleyebilirsin.
- O zaman, benim en büyük fantezim bir rahibeyle birlikte olmaktı.
Rahibe yine gülümsemiş:
- Ah bu muydu sevgili oğlum. Bakalım bunu nasıl halledebiliriz? Öncelikle bekar ve katolik olman gerekiyor.
- Evet evet ben bekarım ve Katoliğim.
- O zaman şurdan ormanlık yola sapalım.
Ormana gelmisler, taksici orada en büyük fantezisini gerçekleştirmiş. Herşey bittikten sonra rahibe bir bakmış ki; adam ağlıyor.
- Neyin var sevgili oğlum?
- Rahibe, lütfen beni bağışlayın. Ben size yalan söyledim, ben aslında evliyim ve Katolik değilim.
Bunu duyan rahibe gülmüş:
- Ah sevgili oğlum kendini üzme. Aslında benim de ismim Kevin, transeksüelim ve kıyafet balosuna gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı