MELEK


Softa, namazını bitirmiş, selam verirken, komşusu olan ve onu yaptığı kötülüklerden iyi tanıyan Bektâşi, yanına iyice sokulup, "Aleyküm selam" demiş. Softanın canı fena halde sıkılmış:
- Be adam, sen de nereden çıktın? Namazımı berbat ettin.
- Selam verdin, ben de aldım.
- Yahu ben sana değil, meleklere selam verdim.
- Ben de meleğim.
- Ulan defol git şuradan! Senden melek mi olur?
- Kızma birader! Senin gibi Müslümanın benim gibi meleği olur!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı