NEYE BASIYOR?


Temel, kahvehanede arkadaşlarına av maceralarını anlatıyormuş:
- Geçenlerde ormana ava gittim, birden bir ayı ile karşulaştım, tüfeği atıp kaçmağa başladım. Ayı da beni kovalamaya başladı. Tam ayının nefesini ensemde hissettiğim anda; ayı kayıp yere düştü. Bu durumu fırsat bilip arayı açmağa çalıştım, ama ayı yine peşime düştü. Tam ayının nefesini ensemde hissettuğum anda; ayı tekrar kayıp yere düştü. Ben tekrar arayı açmağa çalıştım.
Dikkatle dinleyen Dursun, dayanamayıp Temel'in sözünü kesmiş:
- Ula Temel, çok cesaretli adamsın. Ben senin yerinde olsam; altıma ederdim.
Temel gülmüş:
- Ula sen ayının neye basıp, kaydığını sanıyorsun?

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı