POSTACI


On yaşındaki çocuk öyle kurnazmış ki; her büyüğün, kendine göre büyük bir sırrı olabileceğine adı gibi eminmiş. Bizim ufaklık bu varsayımıyla para kazanacağını düşünerek, annesinin yanına gitmiş:
- Anne, ben her şeyi biliyorum.
Çocuğun böyle söylemesi annesini korkutmuş:
- Tamam oğlum, al şu parayı, babana hiçbir şey söyleme.
Ufaklık hâlinden çok memnunmuş, babasının yanına gitmiş:
- Baba, ben her seyi biliyorum.
Babası ürkek bir tavırla sağa sola bakmış:
- Sus, al şu parayı, annene hiçbir sey söyleme.
Bizimki zevkten dört köşe, bütün büyüklere işleyen bir sistemi keşfetmenin keyfine varırken, kapı çalmış. Postacının geldiğini gören ufaklık açmış kapıyı:
- Postacı amca, ben artık her şeyi biliyorum.
Postacı dizleri üzerine çöküp, kollarını iki yana açmış:
- Madem öyle gel bakalım, baban sana bir sarılsın!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı