SAAT KAÇ?


Bir kovboy atıyla gezerken, yol kenarında çırılçıplak uzanmış yatan bir Kızılderili görünce sormuş:
- Senin işin gücün yok mu, burada ne yapıyorsun böyle?
Kızılderili cevap vermiş:
- Kimin saati olmamak, saati bana sormak, ben ona saati söylemek.
Kovboy şaşırmış:
- Allah allah! Peki, bana söyle bakalım saat kaç?
Kızılderili bunun üzerine kafasını kaldırıp güneşe bakmis, sonra da "şeyinin" yerdeki gölgesine bakmış ve cevap vermiş:
- Saat 2.
Kovboy, kendi saatine bakmış ve saat gercekten 2, kendi kendine söylenmiş:
- İnanılmaz bir şey bu!..
Yoluna devam eden kovboy, yarım saat daha yürüdükten sonra, yine çırılçıplak yatan başka bir Kızılderili görünce sormuş:
- Yoksa sen de mi saati söylüyosun?
Kızılderili gülmüş:
- Evet senin saatin olmamak, saati bana sormak, ben sana doğru saati söylemek.
Kovboy bunu da bir denemek istemiş:
- Peki, söyle o zaman saat kaç?
Kızılderili önce kafasını kaldırıp güneşe bakmış, sonra da şeyinin yerdeki gölgesine bakmış ve cevap vermiş:
- Saat 2,30.
Kovboy yine saatine bakmış ki; saat 2,30, kendi kendine demiş ki:
- İşe bak yahu, bunlar saatin kaç olduğunu nasıl biliyorlar acaba?
Kovboy bu düşüncelerle yoluna devam ederken, yine çırılçıplak yere uzanmış bir kızılderiliyle karşılaşmış, fakat bu seferki yatmakla da kalmamış, o halde masturbasyon yapıyormuş. Kovboy seslenmiş:
- Sakın, sen de saati söylüyorum deme!..
Kızılderili cevap vermiş:
- Hayır, ben saati kurmak!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı