TELEFON


İki çavuş, "Hangimizin eri daha salak?" diye iddiaya girmiş. İlk çavuş erini çağırıp, emretmiş:
- Oğlum, al şu 10 lirayı, git bana bir araba al!..
- Başüstüne komutanım!..
Er parayı alıp gitmiş. İkinci çavuş erini çağırıp emretmiş:
- Oğlum, git bak bakayım ben evde miyim?
- Başüstüne komutanım!..
Bir süre sonra iki er çarşıda karşılaşmış. Başlamışlar birbirlerine dert yanmaya. Birinci er:
- Yahu bende bir çavuş var, o kadar salak ki, "Git bana araba al!" diye bana para verdi. Ulan keriz, bugün pazar. Arabayı nerden bulayım?
İkinci er:
- Yahu, benim çavuş daha da salak. Gidip "Kendisi evde miymiş, değil miymiş?" diye bakacakmışım. Ulan lavuk, yanında koskaca askeriyenin telefonu var, telefon edip, eve sorsana!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı