VESİKALIK


İş arayanTemel, bir fabrikaya başvurmuş, fabrika da 12 adet vesikalık fotoğraf istemiş. Cebinde parası olmadığı için kara kara düşünmeye başlayan Temel, kendi kendine söylenmiş:
- Ula ben vesikalık fotoğrafı nasıl çektireceğim şimdi?
Kahvehanede gördüğü İdris'in yanına giden Temel, derdini söylemiş. İdris demiş ki:
- Üzülme ula Temel, geniş bir arazide bir çukur kazarız, sen sadece vesikalık kısmın gözükecek şekilde çukura girersin, ben de senin resmini çekerim.
- Tamam ula İdris.
Yer ve zamanı ayarlamışlar. Buluşma yerine erkenden giden Temel, 12 tane çukur kazmış. Biraz sonra buluşma yerine gelen İdris, şaşkınlıkla sormuş:
- Ula Temel, niye 12 tane çukur kazdın ki?
- Ula İdris, hiç kafan çalışmıyor!.. Fabrika 12 adet vesikalık fotoğraf istediği için 12 adet çukur kazdım.
- Ula Temel, asıl senin kafan hiç çalışmıyor!.. Ben zaten 12 tane fotoğraf makinesi getirmiştim!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı