YA DA


Kadınla, kocasının arasında uzun süredir bir faaliyet yokmuş. Koca ne yaparsa yapsın, karısının ilgisini çekmeyi başaramıyormuş. Adam en sonunda çareyi karısını bir psikoloğa götürmekte bulmuş. Psikolog genç ve güzel kadının problemini cözmek için sormuş:
- Anlatın bakalım, bir gününüz nasıl geçiyor?
Kadıncağız baslamış anlatmaya:
- Sabahları işe geç kalmamak için, taksiyle gidiyorum. Fakat yanımda para bulunmadığından, soför "Bayan ya parayı ödersiniz ya da ..." diyor. Mecbur kaldığım için "ya da"yı seçiyorum. Durum böyle olunca işe gec kalıyorum tabii. Patronu kapıda kaşlarını çatmış beni beklerken buluyorum. Patron, "İşe geç gelmeye devam edersen, ya seni işten atarım, ya da ..." diyor. Yine "ya da"yı tercih etmek zorunda kalıyorum. Akşam eve yorgun argın geldiğimde ev sahibi kapıya dayanıp, kirayı yine bir hafta geciktirdiğimizi belirterek, "Ya kirayı hemen ödersiniz ya da .." diyor. Eee, haliyle "ya da"yı tercih ediyorum. Kocam eve geldiğinde de o işi yapacak halim kalmıyor.
Psikolog kadının anlattıklarını dinledikten sonra demiş ki:
- Hanımefendi, tüm bu anlattıklarınızı ya kocanıza anlatabilirim, ya da ...

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı