MİGROS


Temel, bir tarikata katılmak istemiş. Tarikat şeyhi demiş ki:
- Bize katılmak için sınavlardan geçmen gerek. İlk sınavın; kadınlara üç hafta yaklaşma, dayanabilirsen, üç hafta sonra gel, görüşelim.
Temel üç hafta sonra süklüm püklüm gelmiş şeyhin önüne. Şeyh sormuş:
- Üç haftan nasıl geçti?
Temel başlamış anlatmaya:
- İlk hafta kolay geçti. İkinci hafta biraz zorlandım. Son hafta Fadime ile Migrosa gittik. Fadime üst raftaki konservelere uzanınca icim gitti. Konserve düşüp, Fadime yere eğilince; ben de kendimi tutamadım.
Tarikat şeyhi Temel'e kızmış:
- Bu durumda seni tarikata katiyyen alamam.
- Ula ne tarikatı? Ben ondan çoktan vazgeçtim. Beni Migrosa almıyorlar artık!.. Benim derdim o!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı