TERAZİ


Üç adam oturmuş eşlerine aldıkları hediyelerden bahsediyorlarmış. Birincisi demiş ki:
- Karıma öyle bir hediye aldım ki; 6 saniyede 0'dan 100'e çıkıyor.
Diğer ikisi anlamamışlar ve merakla sormuşlar:
- Ne aldın?
- Beyaz bir Porsche aldım, çok mutlu oldu.
İkinci adam demiş ki:
- Ben de geçen doğum gününde karıma 4 saniyede 0'dan 100'e çıkan birşey almıştım.
Öbürleri sormuşlar:
- Sen de Ferrari mi aldın?
- Evet, kıpkırmızı bir Ferrari aldım, gerçekten de ona çok yakıştı.
Bu sefer üçüncü adama sormuşlar:
- Peki, sen karına ne aldın?
Üçüncü adam, gülümseyerek cevap vermiş:
- Ben karıma öyle bir hediye aldım ki; sadece 2 saniyede 0' dan 100'e çıkıyor.
Öbürleri şaşkınlıkla söylenmişler:
- Hadi be, amma da attın ha! Öyle bir araba olmaz ki!..
- Yahu, araba aldığımı kim söyledi? Bir terazi aldım!..

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı